Nieuws

We zijn steeds onderweg ...
Semi-permanente kantoorunits komen aan

Meer kantoorruimte voor ons team

Nieuwe unit voor management en boekhouding

Wij werken voortdurend aan de verbetering van onze dienstverlening en daar hoort ook het comfort van ons personeel en onze klanten bij.

De ruimte waar management, planning, administratie en boekhouding de dienstverlening organiseren werd nodig uitgebreid.

Met de montage van deze semi-permanente kantoorunits krijgt het management en de boekhouding een nieuwe ruimte.
Receptie, administratie en planning blijven in de bestaande burelen. Voor u, als klant of leverancier, verandert er niets, tenzij het uitzicht op onze parking. Onze ontvangstruimte blijft op dezelfde plaats.

Investeren in kwalitatief materieel, op de weg of achter de schermen is een noodzaak om in de verhuis- en transportsector competitief te blijven en de beste garanties te bieden voor onze klanten. Optimale dienstverlening in optimale omstandigheden.

Het beeldmateriaal hieronder laat u mee genieten van de opbouw en de montage van de nieuwe kantoorunits. Wij zijn alvast enthousiast!